Wednesday, November 3, 2010

What the HACKS??


Yo yo wazzup guys. You all remember Hacks or full name Hexagon, our last term MPP (majlis pemusnah pelajar) ?

Now he is a rapper yo. A damn hip hop b boyz..


Today we have some clip of him man. Check it out bro.

perhatikan wajahnya yang 'ape ade hal bro'

sekali lagi dgn pose 'gua chill beb'


arai paaaaaling tinggi~


perhatikan tgn beliau. peeergh. pistol beb.






Finally...




Entri kali ni sangat ringkas dan tidak berfaedah.
Utk sesuatu yang berfaedah, klik sini.

8 comments:

awek farid said...

kewl nyew balak sayew... hewhewhew~~

Unknown said...

ak da rase lawak da post neh,tp ttibe name ak naek gak..ish3..

mad said...

ahahahahaa..LMAO!

real hacks said...

damn ipien...ko berjaya gak bhn aku kt blog ko.hahhahaha

liana ex-farid said...

tkpe farid, kite tahu awak yg sbnr mcm mane... tp lawak jugk post ni.. hihi....

كتكوت said...

walopon xsmpai ati nk gelak, trpakse gk gelak..hahahha..
sempat plak die ni cari mase wat mende ni.. kate bz sgt ngan samarang 2..hahha

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share foto-foto baju, kain dan accessories, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)