Tuesday, July 7, 2009

renovet rumah

di suatu pg... encik iwan pendita (bkan name sebeno) baru je bangun pg... maklum lah cuti... smlam balik lambat... OT engineer, cuci plantar minyak , baru bole dpt extra money.. spt manusia biase.. kalu bngun pg sure mengeliat en... so si iwan neh pon ngeliat.. tp die spesifik kan kt kaki la for sure.. die pon lurus kan kaki die... lurus selurus lurus nye... terklua sket dari katel die.. "pergh!! mantap dan sedap btol ngeliat neh" kate iwan...

pas dah ngeliat pe lg.. trun katil ar... iwan pon turun dari katel die yg single decker tp berketinggian double decker.. dgn tk basoh muke nye disertai ayor liur basi yg pekat berkrim lg bertali arus, die pon turun bawah.. igt nak g bekfes... otw nak turun tiba2!!! gedebuk!! adoyyy!!! " saket la syial!!!" jerit iwan... haha... rupe2nye cik iwan kite neh terlanggar dinding pintu yg belah atas... "ish!! ko nie pintu... mmg saje je en crik pasal pg2 neh... arhhh!! aku dah ilang saba dah ngan ko siap ko... hari tu aku dah renovet katil.. hari ni ko plak aku nak kasik renovet.. bia padan muke ko!!" pekik iwan yg dah mcm org gile...

iwan pon g la amek phone  biskot cookie die en... tros call kontraktor... pergh!! bkan calang2 nye... eric leong casa impian kowt... mantap!!  "hello eric.. dtg umah gua skunk.. kasi lenovet umah gua... gua dah tk tahan dah ngan pintu tuh... kalu bole lu bwat pintu style NBA player nye rumah... mcm rumah SHAQUE ke tkpon YAO MING... care??" tnye iwan.. "olite2... tade hal punya... wa da biase bwat... ini hali jgk siap" jwb eric komfiden.... "tp aku nak kuar hari neh... kire nnti pandai2 ko la ek nak bwat cane... aku tk kunci pintu umah" ckp iwan.. "wokey2" eric reply..

tup tap... lps mandi iwan pon kuar.. g jumpe 'member' die... n eric pon dtg tk lame pas iwan kuar.. die pon start bwt keje.. tung tang tung tang!!! siap.....

malam nye, iwan pong balik... "haaaa!!! ini macam la yg aku nak... pasni.. tkde dah kepale aku terlanggar dinding atas tuh" triak iwan suke gile babi... 

haha... korang nak tahu cmne pintu umah die yg ala2 NBA player nye ruma??

 ini la die pintu rumag tuk org2 tinggi mcm encik iwan.. class lg elegan.. ala2 NBA player nye rumah.. krusi tu tuk org biase2 nak langakh.. hehe..

2 comments:

SeaN said...

nice pic rai
kt mane tu dow?

Heart_person said...

ipin je ke yg bleh guna? klu ak nk dtg umah die kene panjat kusi tu la?